Nejčastější dotazy
Základní informace
Kdo může využít tuto nabídku?
Nabídku může využít každý, kdo má zájem o terminál D220. Je vhodným řešením pro živnostníky a malé firmy.
Musím podepsat smlouvu?
Musíte podepsat smlouvu o platebních službách. Prodej terminálu je již součástí smlouvy o platebních službách.
Nákupní proces
Jaká je dodací lhůta terminálu?
Standardní doba dodání je 2-3 pracovní dny od schválení smlouvy.
Jaké osobní nebo firemní údaje musím poskytnout?
Standardní údaje jako v případě jakékoliv jiné smlouvy: IČO, název společnosti, kontaktní údaje, PSČ atd.
Kolik kroků je potřeba k získání terminálu?
Stačí 4 jednoduché kroky. Vyplníte objednávkový formulář, nebo navštívíte pobočku, podepíšete smlouvu, smlouva je schválena a následně je Vám terminál doručen společností UPS.
SMART Terminál D220
Jak přečíst název převodu z MMB Platební Služby?
První sloupec: datum odeslání, dole pak kód autorizace
Druhý sloupec: účet, z kterého jsou peníze na váš účet vypláceny
Třetí sloupec: detaily platby, kdy:
- SOA/ je konstanta
- CZ024********** je číslo provozovny
- /PRZ/AS/ECZ/ je konstanta
- 0755110/07/19 – to je naše vnitřní číslo z účetního systému
- Mezera a pak 28-07-19 (den, kdy byly transakce uskutečněny
- Mezera T9643,00 mezera (celková suma transakcí za ten den)
- – P123,43 (provize odečteny z transakcí)
- ABCDEF…. (název provozovny)
Šestý sloupec: částka, která je skutečně připsána na účet, tedy T – P (transakce – provize).
DŮLEŽITÉ: na začátku měsíce se písmeno T stále zobrazuje za písmenem – N, což znamená, že se ještě z transakcí odečítá cena terminálu.
Aktualizace - jak jsou instalovány?
Každá aktualizace je automaticky instalována v nočních hodinách, aby nedocházelo k přerušení Vaší každodenní práce.
Jak dlouho vydrží tento terminál na jedno nabití baterie?
Baterie vydrží 200 transakcí. Doporučujeme pro jistotu nabíjet terminál D220 každý den pomocí nabíječky, která je součástí dodávky.
Jak si mohu vyzvednout svůj terminál?
Terminál bude doručen společností UPS na Vámi uvedenou adresu.
Jak připojit nabíječku?
Vstup pro nabíječku se nachází na pravé straně zařízení. Stačí připojit kabel.
Jaký je můj administrátorský kód?
Každé zařízení má výchozí tovární kód: 123456
Jak přijímat bezkontaktní platby?
Stiskněte logo na domovské obrazovce a zadejte požadovanou částku. Stisknutím zeleného symbolu O ji potvrďte. Přeskočte spropitné pokud ho nechcete zadat a přiložte kartu k terminálu. Počkejte na dokončení autorizace.
Jak zrušit transakci?
Stisknutím zeleného symbolu O otevřete nabídku. Poté vyberte druhou pozici, vyberte transakci, kterou chcete zrušit, zadejte částku a potvrďte ji opětovným stisknutím zeleného O.
Kde v terminálu najdu report transakcí?
Přístup je možný v menu terminálu – stisknutím zeleného symbolu O a zvolením položky „Report transakcí“ se Vám zobrazí seznam. Vyberte transakci pro zobrazení jejich podrobnosti.
Jak zapnout / vypnout terminál?
Vypínač je umístěn v horní části zařízení. Stisknutím a přidržením vypínače zařízení zapnete / vypnete.
Jak zapnout menu?
Do menu se dostanete stisknutím zeleného symbolu O na domovské obrazovce. Posouváním prstu po obrazovce procházejte položky.
Služby
Které karty tento terminál přijímá?
Terminál přijímá karty MasterCard, Visa, American Express, Diners Club, JCB a UPI.
Nabízí terminál další služby: spropitné, DCC, Cashback, EET apod.?
Ano, všechny výše zmíněné.
Jak dlouho musím čekat na převod?
Standardně je D+2, tzn. Den transakce plus 2 dny
Jaká je provize za transakci?
Viz cenové balíčky
Kolik stojí terminál / služba?
3299,- Kč bez DPH
Údaje
Jaké osobní nebo firemní údaje musím poskytnout v online internetovém formuláři?
Kontaktní údaje, e-mailovou adresu nebo telefonní číslo a IČO společnosti.
Kde budou moje údaje uloženy?
Všechny údaje budou uloženy v naší databázi obchodníků. K Vašim údajům můžete získat přístup a můžete je upravovat v uživatelském portálu.
Kdo může získat přístup k mým údajům?
Pouze Vy a lidé, kterým to dovolíte tím, že jim umožníte přístup k Vašemu účtu prostřednictvím uživatelského portálu.
Vyúčtování
Kde mohu najít svou fakturu?
Všechny faktury, které se týkají provozu terminálu, budou uloženy v uživatelském portálu.
Uživatelský portál
Jak získám přístup na uživatelský portál?
Přístup na uživatelský portál získáte po podpisu a schválení smlouvy. Přihlašovací jméno a heslo obdržíte e-mailem.
Zapomněl jsem heslo - co mám dělat?
Pro získání nového hesla vyplňte formulář na přihlašovací stránce uživatelského portálu.